torek, 3. avgust 2010

Lahko in nezahtevno, a ja?


Pravzaprav sem jih vrgel na finto. Prodal sem jim, da gre za lahko nezahtevno pot, kar je res, da je zgoraj jako fin razgled do Triglava, Storžiča, Begunjščice in naše brunarce, kar je seveda res in, da ob takšnih dnevih, ko sonce pritiska trideset stopinj na obrito bučo, ne bo nikogar in bomo zgoraj sami mezili vampe in prelestne Štefkine štruklje, kar je bilo začuda res in, da mora človek nujno vsaj enkrat osvojit Kriško goro, drugače bo križan, žgan in krave ga bodo zlizale s svojimi kosmatimi jeziki, da bo cvilil od Nespoznanja, da je svet lepši kot se zdi, kar seveda ni res, se pa dovolj morbidno sliši, da smo šli in je bilo orng joka in stoka, metanja palic, kravjekov in olesenelih fosilnih ptičev, ejga.
Spodaj, na koncu križevega pota, je bilo vse ljudstvo poštemano in zadovoljno in še zdaj nevedo, da sem jih vlekel samo zato s seboj, ker sem šel malo na izvidniške oglede, da končno sfuram tole goro z biciklom, pa če mi odpade tič in se mi posuši leva bremza. Tole bo še lepa jihaaa!

4 komentarji:

  1. Hvala za nasvet. Tole pa zgleda tako fino, da bi še jaz zmogla :) Ti pa reci svojemu biciklu, naj pazi na obe svoji premzi, predvsem pa nate in tvojega tiča ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga K., raje ti popazi na svojega Tiča, ki bo baje po hribih lomastil z onim nergavim Šefom... Dva postavna deca, pa kup norih nizozemskih planink... hm, hm...

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi moj, škoda, ker tvojega kometarja nisem videla še tisti dan, ko si ga spisal ... Danes imamo, kar imamo. In smo zelo hvaležni in srečni, da smo še skupaj! Če slučajno nisi bral ... http://chef.blog.siol.net/2010/08/10/the-rock/

    Pa še to, čeprav Šef rad nerga, je pa taprav kerlc in zdaj ga imam še veliko raje, kot sem ga imela :) Za svojega Tiča se pa ne bojim, prstane je že kupil :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba na štrik, pa basta. Tako ali drugače...

    OdgovoriIzbriši